Ziarah Raya Blog




#nak join sila cubit banner di atas .

Hello ebelibadi , saya Cik Nisa . Tahun nie rasa-rasa yer raya kat sini jer kot . Maybe raya ketiga or kedua baru balik kampung . Selalu yer macam tu la . Tapi tak tao la plak tetibe tahun nie family nak raye kat sane . Lagipown kampung dekat jer . ehee

Btw , nisa nak ucapkan \Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin/ Raye nanti datang ler umah nisa . Nanti dapat duit raye kepada yang b'umur  12 tahun kebawah sahaja . hehe . Nie lagi satu nak pesan , teruskan la sikap yang baik di bulan2 seterusnya . Jangan bulan ramadhan jer baik , bulan2 laen hampeh . Tak mao macam tu yer . Ouke itu saje dari saya Cik Nisa .




5 ulasan:

abghani berkata...

salam raya 2u

◕‿◕Syasya◕‿◕ berkata...

salam raya cuk niesa :)

aten qylah berkata...

Salam.Aten singgah sini.Bestnya ada kampung.Selamat pulang ke kampung yerp :)

Jemput ziarah

Kancil 8349 berkata...

Salam ziarah dari Segmen yang sama,

Kancil ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf zahir batin...

Jomlah singgah ke blog Kancil

shaliza khairi berkata...

salam lebaran.

singgah dari segmen HH.
maaf lambat ziarah. busy makan kueh raya. hehe.

selamat hari raya,
maaf zahir&batin.

sudi2kan lah singgah belog shaye. =)

http://umairamaisara.blogspot.com